mandag 10. januar 2011

SALGET er startet!

Hei og hopp alle lesere!

Utrolig fin respons allerede etter noen timer med åpen blogg, tusen takk! Det varmer bloggerens hjerte.


Nå er det SALG i våre butikker! Vi har mange fine, utvalgte, produkter på 50% så her er det bare og komme og gjøre noen kupp. Som alle, med shoppingkondisen i orden vet, er det lurt å være tidlig ute for å få akkurat det du har håpet på. Så hvorfor ikke legge trilleturen til en av våre butikker i dag?






Tenkte jeg skulle få lagt inn en kort intro om meg selv mens jeg er i gang: Jeg heter Thea Birgitte er 20 år og er ansatt ved Sprell Majorstuen. I det store og hele er det vi som vil bli kjent med hverandre, men det vil også komme innlegg fra Hege (gründer av Sprell) og Tove (butikksjef ved Majorstuen) som har lang erfaring som avdelingsleder i barnehage. Jeg har jobbet i Sprell siden høsten 2008, da som deltidsansatt frem til sommeren 2009. Fra da har jeg vært heltidsansatt og trives kanonbra!

-Thea

2 kommentarer:

  1. Heja Heja Thea! Vi tror att bloggen kommer bli en succè. Klem fra Elin og Isabella <3

    SvarSlett