torsdag 12. mai 2011

Markedsglede!

Nå som helgen nærmer seg tar vi ett tilbakeblikk på helgen som var!
Med nydelig sommertemperatur og masse sol, ble det i hovedstaten arrangert markedsdager både på Majorstua og Grünerløkka. Sprell er representert med to fantastiske butikker her, som begge vet å skape ekte markedsglede!

Jeg tok med meg sønnen min på busstur til Oslo, for å ta del i moroa!:)


På Majorstua hadde Tove og jentene stelt i stand med Sprell-lopper! Masse flotte produkter, til latterlig gode priser! Håper du var en av dem som gjorde ett godt kupp!? Butikken på Majorstua er den største av Sprellbutikkene, en oppdagelsesferd å besøke spør du meg! Her bugner det i masse gøye og flotte produkter! Dersom du ikke har besøkt denne avdelingen enda, 
er det virkelig noe jeg anbefaler deg å gjøre!

Trine og gjengen på Grünerløkka slo til med tråbil-løp ute i gaten, til alles store glede! På vår Facebook-side kan dere se flere bilder, og videosnutt fra det morsomme løpet!:)

For oss i Sprell er det jo fantastisk å kunne arrangere noe slikt for alle barna som stadig er innom våre butikker!

Hele 81 barn deltok i løpet, og de ble alle belønnet med boller og saft etter innsatsen! Til slutt ble det også kåret en vinner som stakk avgårde med en flott bil fra Baghera. Denne gangen var det 3 og ett halvt år gamle Iver som vant! Hurra hurra for den heldige vinneren!!:)

Ønsker dere alle en skikkelig god helg når den tid kommer, 
måtte den bli like sommerlig som den forrige!

Hilsen fra Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar