søndag 5. juni 2011

For liten og stor!

Jeg er vel ikke alene om å være i ekstase over de flotte sommerdagene vi har hatt den siste tiden!? Det gjelder å nyte dem for alt de er verd!

Med små barn i hus blir det mye tid ute, og hva er vel bedre enn aktiviteter som vi kan gjøre sammen?
For noen dager siden var vi ute i en av distriktets flotte parker for å fly drager! Jeg lar meg stadig fasinere av dette, og synes det er utrolig vakkert å se på! Flotte farger, hale...også så høyt de flyr! Dette er en fantastisk aktivitet hvor barna og de voksne kan samarbeide og glede seg over resultatet! Og, jeg tror jammen meg at dette er noe som får barnet frem i alle og enhver.. Jeg snakker av erfaring!:)

Hos SPRELL har vi ett godt utvalg av fargerike og flotte drager! Ta deg en tur i en av våre butikker, så finner du nok din favoritt du også!

Ønsker dere alle en fortsatt flott søndag!:)

Hilsen fra Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar