onsdag 20. juli 2011

Klinkekult!

Klinke klinkekuler! Ett nostalgisk tilbakeblikk for min del. Jeg husker jeg samlet på disse vakre kulene, og prøvde så godt jeg kunne å måle meg med min eldre bror og hans kompiser i klinkekulespillet! I Sprell fører vi noen skikkelig artige klinkekulespill, som jeg rett og slett har sett meg nødt til å teste.
Over her ser dere bilder av Flipper-varianten! Ett enkelt klinkekulespill med 5 klinkekuler. Passer for 2 spillere. Her gjelder det å få kulen opp i gropen som gir mest poeng. Havner du i "djevelens hule", får du ingen poeng! Kr 99,-
Og, her kan dere se bilder av Zig-Zag varianten. Dette spillet passer for to, eller flere, deltakere - og her er det om å gjøre og komme seg gjennom løypen først. Her er det mulig å variere banen, og deretter vanskelighetsgraden. Kr 99,-

Alle spillene er beregnet på barn over 6 år, alt etter vanskelighetsgrad. Du finner dem både i nettbutikken, og våre fire butikker. Utvalget kan variere noe fra butikk til butikk.

Dette er skikkelig sommermoro - for både liten og stor! Ser for meg at dette kan sette konkurranseinstinktet i kok hos de fleste:)

-Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar