fredag 23. september 2011

Hjelp Sprell å bli bedre!

Hei!

Jeg heter Harald Hygen og er ny nettansvarlig hos Sprell - og jeg trenger din hjelp. Kan du fortelle oss hva vi gjør bra og hva vi kan gjøre bedre?

Gi oss innspill og bli med i trekningen av gavekort på kr. 500,- :)

Det tar maks 3 minutter - delta her!



Ambisjoner for Sprell.no

Jeg var allerede fast kunde hos Sprell da jeg så annonsen på forsiden av Sprell.no. Mitt inntrykk var (og er siden blitt bekreftet) at Sprell har leker og interiør av meget høy kvalitet som jeg selv vil gi egne barn.

Nå har jeg jobbet her i 3 uker og så langt har det vært fantastisk morsomt. Som far til en ettåring har jeg erfart at det ikke alltid er like lett å komme seg til butikken, spesielt ikke om den er langt unna. Det kommer derfor nye pakker i posten nesten hver uke, med leker og klær og alt mulig hjem til oss. Netthandel er kjempepraktisk når man har små barn!

Jobben min handler først og fremst om å sikre god service til deg som handler på Sprell.no, og sørge for at vi får lagt ut enda flere nyheter enda oftere. Men vi har også mange forbedringsprosjekter vi skal gjennomføre, blant annet vil du snart kunne se lagerstatus på også for butikkene våre. Dessuten ønsker vi oss et bedre søk på Sprell.no, og det håper jeg blir ferdig til vinteren. Om du har forslag til forbedringer, eller finner noe som ikke virker på Sprell.no, så håper jeg du tar kontakt med meg. Du finner meg på vår facebook side, eller send en mail til kundeservice@sprell.no hvis du lurer på noe.

Mvh.
Harald Hygen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar