onsdag 20. juni 2012

Favoritter fra Majorstua


Som perler på en snor - her kommer favorittene fra Majorstua!

  Jeg har valgt «kråkespillet» som min favoritt, fordi det er ett av de morsomste spillene jeg vet å spille med små barn. I løpet av min tid i barnehagen har jeg spilt det sikkert hundre ganger og blir ikke lei! Det er et samarbeidspill hvor enten så alle, eller så vinner kråka i spillet.  Det går ut på å samle sammen trefrukter i en kurv etter hvilket symbol du får på terningen, men pass deg: dukker kråka opp på terningen så tar han frukten din.. Et gøyalt spill for både voksne og barn.
Att välja ut en favorit av hela sprells fina sortimang var inte helt lätt, men när allt kom till allt så tänkte jag ändå på att jag borde välja den produkt som jag faktiskt alltid brukar rekomendera. Djecos superfina figurpussel är alltså favoriten hos mig. Pusslena är baserade på sagor och man lägger pusslet i hela saganas händelseförlopp. På så sätt så får man inte bara träna på sina pusselfärdigheter utan i tilläg lära sig en fin saga när pusslet är färdiglagt.
Av alle fine og bra ting vi har, er faktisk denne enkle leken min favoritt! Slottet er virkelig en prinsesse verdig og kan plukkes fra hverandre når barnet har lekt ferdig. Her kan man få boltre seg i ulike roller, tenke perspektiv og ha mange timer moro med venner. Her får man også bruk for papofigurene sine, da de passer perfekt inn i slottet. 
Supert som barnehage- eller klassebursdagsgave da den bare koster 125,- og den finnes selvfølgelig også i borg og bondegård for de som foretrekker det!
Min favorittleke på Sprell er globusen. 
Med den kan jeg drømme meg bort, og planlegge oppdagelsesreiser til nære og fjerne land..  

Smartgames er uten tvil min favorittleke i butikken! 
Morsomt for barn i alle alder, fra 3-99 år.. Utfordrer hjernen og trigger logikeren i en hver. 
Alle spillene har flere nivåer, som gjør man hele tiden får nye utfordringer. 
Finnes i utallige utforminger, så her kan alle finne sin favoritt.  
Min favorittleke på Sprell må være tråbilene fra Baghera. 
Her går det fort i svingene og min indre rallykjører får leke seg inn i et bilrace! 
Åh, såpebobler får frem sommerfølelsen. 
Perfekt parkaktivitet eller som en oppmerksomhet til glede for store og små.   

Velkommen til oss! 
Hilsen oss på Sprell Majorstua:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar