torsdag 10. mai 2012

Favoritter fra Storo

Hei og hopp - da var det Storojentene sin tur til å pakke frem favorittene!
Det må jo sies at det  ikke er en lett oppgave å plukke ut kun ett produkt som man skal kåres til et favoritt-produkt, men nå er det gjort. Vi på Storo er en glad gjeng bestående av en butikksjef og 6 blide og sprudlende jenter. Og her kan dere se noen av våre favoritter.


Helene: . Flyet fra det franske merket Baghera er en favoritt hos meg. Flyet er laget av metall og har dreibare hjul. Hjulene har gummi og kan derfor brukes både inne og ute. Når flyet ikke er i bruk, er det jo en fin dekorasjon i stua. En perfekt gave til barn i alderen 1-3 år....eller som pynt i hjemmet for litt eldre barn!


Sarah: Make Your Own Banner, er nok mitt favoritt-produkt akkuratt nå! Jeg falt pladask for dette produktet, det var kjærlighet med første blikk! Jeg elsker fargene på bokstavene, og det ble ett friskt pust på både soveroms- og stueveggen min. Banneren er urolig dekorativ og kan brukes til alle anledinger. Og nå som sommeren er rett rundt hjørnet, hvorfor ikke pynte opp med fine ord i friske farger? Man setter den sammen med små 'metall klips' så det er ikke noe problem å ta den ned og sette sammen nye ord om man ønsker det. Just love it!  --*-G-O-D-<3-S-O-M-M-E-R-*--  

Siri: Mitt favoritt-produkt er nok metallboksene fra Blafre. Blafre er et norsk merke inspirert av det glade 70-tall. Boksene kommer i forskjellige fasonger og størrelser. Det finnes små kvadratiske, som er fine til frukt og rektangulære som er perfekt til brødskiver. Ikke minst har vi de store boksene med håndtak! Selv er jeg ekstra glad i den brune og gule te- og kaffeboksen min. Boksene passer til store som små, og hvorfor ikke kombinere med matchende termos og drikkeflaske?
 
Pia S.: For en som elsker interiør, slik som jeg gjør, er dette fantasitreet en drøm. Jeg valgte dette som ett av mine favoritt-produkter,  fordi kombinasjonen av fantastisk design og sprudlende farger alltid får meg til å smile. Klistremerkene er veldig lette å sette opp på veggen og hvis du noen gang kommer til å ta de ned igjen, ser du ikke irriterende limspor. Noe av det som gjør den spesielt fin, er at du selv kan være kreativ i måten du setter den opp på. 
Fantasitreet kommer nemlidg i mange deler og hvordan du vil forme din nye skog på veggen er opp til deg! 

Hanne: Å skullle velge seg ut en favoritt-leke når det finnes så mange fine på Sprell, er ikke veldig enkelt! Men etter en runde i butikken fant jeg fort ut av min favoritt måtte jo være Barbarossa's piratskip! Alle har vi en liten pirat inni oss! Hvem har vel ikke en gang kledd seg ut som en pirat, eller drømt om å leve fritt på de syv hav! Skipet er stort og ligner veldig på et ekte piratskip. Det har anker, flere  ordentlig seil, planken, lasterom og kanonkuler som man kan skyte ut fra kanonen. Det er enkelt, og fort gjort, å drømme seg bort i sin egen fantasi her. Skipet er også fint å bruke i rollespill blant lekekamerater; lære seg det å kunne dele og leke godt sammen med andre. Så for alle dere heldige som har et slikt skip: Vi sees på de syv hav!

Pia: Mitt favorittprodukt, akkurat nå, er dette tryllesettet fra Djeco. Med dette settet kan man lære seg å lese tankene til de man spår! Trylletrikset går ut på at man i all hemmelighet skal velge ut et av kortene som magikeren holder i hånden. Kortene blandes, og vips vet magikeren hvilket kort du valgte - uten å ha sett kortets fremside! Dette tryllesettet er fra den ganske så nye MAGI serien til Djeco. Triksene er enkle å lære seg, og det finnes mange forskjellige triks i prisklassen fra 115,- til 215,-.  De passer for barn fra 6 år og opp til 14 år,  men det er ingen grunn til å gi seg i en alder av 14! Dette er moro for hele familien, og er super underholding i bursdager og trege familieselskap. *SimSaLaBim*

Dette var oss og våre favoritter! Håper dere med dette fikk ett skikkelig godt tips til en gave!  Titt gjerne innom oss, vi holder til på Storo Storsenter.

Hilsen fra oss på Sprell Storo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar